Snart nytt år

Någon gång under nyårsaftonen ska man tänka på året som gått. För mig har mycket hänt, jag tänker inte skriva om allt.

En stor händelse var, att jag blev vald till ordförande i Stiftelsen Linas Livsglädjefond. Ett hedersuppdrag som jag tar på största alvar. Ni kan läsa om Stiftelsen på www.linaslivsgladjefond.se

På den mer materialkreativa sidan finns testen med täljsten i vedspisen. Det kommer säkert att fungera med lite mer förberedelser.

Mitt minus var att jag lyckades radera hela bloggen med bilder och allt. Mitt plus, min dotterdotter kunde snabbt starta en ny med samma namn, men inget av det raderade gick att återskapa. Nu har hon lovat att plocka in bilderna på mig och Anki, så fort hon hinner.

Det var delar av mitt år, nu önskar jag er alla ett gott slut på det gamla året och ett riktigt

Gott Nytt År.


Kommentarer
Postat av: carin

Kul att ta del av dina tankar och aktiviteter!

Rultan är säkert en mycket fin båt, har du sålt den ännu???? Funderade var Ni hade förtöjt den när jag såg bilden i bloggen, tyckte att jag kände igen byggnaden i bakgrunden men vet inte....

Själv är jag ju numera också ute på böljan den blå med Roffe men är lite för mkt landkrabba - ligger i träning.

Ha en bra fortsättning på nyårshelgen!

Carin Hallberg

2010-01-01 @ 15:48:25
URL: http://cajsasrum.blogspot.com
Postat av: Bo Wide

Hej Carin, nej Rultan är ännu inte såld. Vi ska försöka anonnsera så fort det blir vår. Just nu ligger hon på varvet, med under säsongen ligger hon mitt emot Karbergs slott i Karlbergskansalen. JAg tror det är den vackraste platsen man kan ha.

Ha en god fortsättning på det nya året.

Vi hörs, Bosse

2010-01-01 @ 18:41:35
URL: http://wideskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0