Vårvandring


Den inledande stegtävlingen är i full gång. Jag promenerar så mycket jag kan för att få så många steg som möjligt. Det här är väl ändå en tävling som jag skulle kunna vinna. Det gäller bara att trava på. Någon gång har jag tänkt på vad förstapriset är, för det vet jag inte. Men om jag skulle vinna är förstapriset säkert en stärkande promenad med start från bostaden. Så brukar det gå för mig.

Det här är bara en test. Den riktiga tävlingen kommer att gå av stapeln under maj månad. Gå in och kolla på www.steg.se och anmäl er till livsglädjefonden.



Det gäller att utnyttja vandringarna och spana efter våren. Vid norra delen av Kräftriket hade i alla fall syrenen börjat att knoppa sig. Isen i bakgrunden är del av Brunnsviken.
Vi får se vad som tittat fram i morgon.

Vi hörs  / BW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0