Funderingar

Hej igen

Det här var svårt, det gäller också att få så många besökare på bloggen som möjligt. Enligt tidningsartiklar har bloggare flera hundra tusen besökare.

Jag måste på något sätt komma ut i nätrymden, så alla kopplar in sig på min sida. Mina gamla kalsonger förstår jag att ingen har intresse av.

För att bli känd måste det säkert till en hel del. Jag såg i tidningen att centerpartisten Stefan Hanna föreslagit en särskild tjockisskatt. En kul idé för alla utom mig. Hur ska fettman i så fall redovisas? Blir det en ny kolumn i deklarationsblanketten där man skriver in sin vikt? För övervikt enligt tabell från skatteverket betalar man extra skatt. Hur blir det för underviktiga, får de i så fall skatteavdrag?

Om jag bantar rejält under november och december månader, blir jag då beskylld för att vara skatteplanerare i den negativa bemärkelsen.

Nu är jag inte centerpartist med möjlighet att komma med förslag. Men det var en idé om hur man kan bli omtalad.

Väntar fortfarande på anbud från företag som vill att jag ska nämna deras produkter i min blogg.

Hörs


Kommentarer
Postat av: Carin

Men hej där! Ja, du funderar du.....Tror inte det är ngn idé eller???

Va´kul att se dig i tv-rutan ikväll....

Du är dig lik! Gick in och gogglade efter dig och hittade bloggen. Kul! Ser att du sålt Rultan. Den åkte jag aldrig i men vet ju att Lello pratat om den!

Titta gärna in till min blogg, du har kanske gjort det förr.....I januari var jag på spökvandring i Gamla Stan, blev bjuden på en liten födelsedagsweekend. Verkligen en kul grej! Har några kort från det i bloggen i jan.

Ha det så gott!

Carin

2011-03-07 @ 22:42:08
URL: http://cajsasrum.blogspot.com
Postat av: Emma Larraz

Tjenixen Morbror !

Går det att få kontakt med dig utan att behöva begå ett "capitol crime" ?

Jag bor iallafall i Stockholm fortfarande.

Kanske finns det ngn.chans att träffas, innan jag oxå e´"pancho" !

Mvh,Emma

2011-03-23 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0